Τα 9 μεγαλύτερα λάθη της Apple και πώς τα διόρθωσε

0
Google News

Τα 9 μεγαλύτερα λάθη της Apple και πώς τα διόρθωσε



Σήμερα, η Apple θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες και ισχυρές μάρκες στον κόσμο της τεχνολογίας. Όταν βγαίνετε δημόσια, θα δείτε πολύ περισσότερα άτομα να χρησιμοποιούν iPhone σε σύγκριση με την πιο πρόσφατη ναυαρχίδα συσκευή Android. Ομοίως, είναι επίσης πιο πιθανό να δείτε άτομα να χρησιμοποιούν iPad έναντι άλλων tablet ή να εργάζονται σε MacBook σε Starbucks.

Αλλά είτε το πιστεύετε είτε όχι, η επιτυχία της Apple δεν ήρθε χωρίς κάποιες αποτυχίες και ατυχίες στην πορεία. Είναι όπως κάθε καλή επιχείρηση – για κάθε ανοδική πορεία, υπάρχει πάντα μια πτώση. Θα ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη της Apple και πώς η εταιρεία τα διόρθωσε.

Η Apple ιδρύθηκε από τον Steve Jobs και τον Steve Wozniak το 1976 για να πουλήσει τον προσωπικό υπολογιστή Apple I του Woz. Το 1977, η Apple Computer, Inc. επισημοποιήθηκε ως εταιρεία και το Apple II έγινε επιτυχία. Μέχρι το 1980, η Apple έγινε δημόσια εταιρεία και γνώρισε άμεση οικονομική επιτυχία. Ωστόσο, μέχρι το 1985, άρχισαν να δημιουργούνται προβλήματα λόγω του υψηλού κόστους παραγωγής και των αγώνων εξουσίας μεταξύ των κορυφαίων στελεχών. Αυτό τελικά έκανε τον Wozniak να κάνει ένα βήμα πίσω από την Apple και ο Jobs τελικά παραιτήθηκε αφού ουσιαστικά αναγκάστηκε να φύγει από τη δική του εταιρεία. Μετά την ξαφνική του άδεια, ξεκίνησε μια άλλη εταιρεία υπολογιστών που ονομάζεται NeXT.

Αν και η Apple κράτησε λίγο μετά την αποχώρηση του Jobs, τα πράγματα γρήγορα εξελίσσονταν σε καταστροφή. Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, πολλά προϊόντα της Apple ήταν υπερτιμημένα και πολλά δεν απογειώθηκαν όπως αναμενόταν. Αυτά τα αποτυχημένα προϊόντα κοστίζουν στην εταιρεία σχεδόν ένα δισεκατομμύριο δολάρια το χρόνο.

Η Apple εξαγόρασε την NeXT το 1996 έναντι 427 εκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που έφερε τον Jobs ξανά πίσω το 1997. Αν δεν υπήρχε αυτή η συμφωνία, η Apple πιθανότατα δεν θα υπήρχε σήμερα. Από τότε που αγόρασε την NeXT, ενσωμάτωσε μεγάλο μέρος της τεχνολογίας της NeXT, η οποία τελικά έφτασε στα προϊόντα της Apple. Στην πραγματικότητα, το NeXTSTEP έγινε βασικά Mac OS X, το οποίο συνεχίζει να εξελίσσεται μέχρι σήμερα.

Με τον Jobs στο τιμόνι ξανά, η Apple παρουσίασε το πρώτο iMac και πολλά άλλα νέα, καινοτόμα προϊόντα με τη βοήθεια του Jony Ive, ο οποίος προήχθη σε ανώτερο αντιπρόεδρο βιομηχανικού σχεδιασμού. Μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες που προέκυψαν από την επιστροφή του Jobs, με τη βοήθεια του Ive, ήταν το iMac, το Power Mac G4 Cube, το iPod, το iPhone, το MacBook και άλλα.

Ένα από τα πιο σημαντικά λάθη της Apple ήταν ότι άφησε τον Jobs να φύγει, και αν δεν αγόραζε την NeXT, δεν θα υπήρχε κυριολεκτικά Apple σήμερα.

Apple Macintosh Portable

Αυτές τις μέρες, η Apple κατασκευάζει μερικούς από τους πιο λεπτούς, πιο λειτουργικούς φορητούς υπολογιστές που κυκλοφορούν. Αλλά και πάλι, αυτό δεν ίσχυε πάντα. Ο πρώτος υπολογιστής της Apple με μπαταρίες ήταν ο Apple Macintosh Portable και, σε σύγκριση με τα σημερινά πρότυπα, ήταν κάθε άλλο παρά «φορητός».

Αυτό το αδέξιο τερατούργημα διέθετε μια ακριβή ασπρόμαυρη οθόνη LCD σε έναν μεντεσέ, η οποία επέτρεπε στην οθόνη να καλύπτει το πληκτρολόγιο και το trackball όταν δεν χρησιμοποιείται. Ενώ ήταν ο πρώτος φορητός υπολογιστής της Apple, σχεδιάστηκε επίσης για να προσφέρει υψηλές επιδόσεις, κάτι που, φυσικά, σήμαινε υψηλή τιμή (6.500 δολάρια σε χρήματα το 1989, που είναι περίπου 12.600 δολάρια σήμερα) και μεγάλο βάρος. Αυτό το πράγμα ζύγιζε περίπου 16 κιλά! Και λόγω του σχεδιασμού της μπαταρίας, μερικές φορές δεν μπορούσε καν να ενεργοποιηθεί όταν συνδεόταν. Αυτό είναι πάντα ένα διασκεδαστικό πρόβλημα, σωστά;

Ευτυχώς, η Apple έχει κάνει πολύ δρόμο όσον αφορά τους φορητούς υπολογιστές. Η πρώτη του πραγματική επιτυχία όταν επρόκειτο για φορητό υπολογιστή ήταν η σειρά PowerBook 100, η ​​οποία τελικά οδήγησε στο σημερινό MacBook που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Οι φορητοί υπολογιστές PowerBook 100 ζύγιζαν περίπου 5,1 κιλά, που είναι μια τεράστια διαφορά από το Macintosh Portable που είχε προηγηθεί. Επιπλέον, το εύρος τιμών ήταν πολύ πιο προσιτό, ξεκινώντας από $2.300 και έφτανε τα $4.599 $, ανάλογα με τις προδιαγραφές.

Το PowerBook πήρε προϋπολογισμό μάρκετινγκ 1 εκατομμυρίου δολαρίων από τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο John Sculley, αλλά απέδωσε. Το PowerBook της Apple πήρε το 40% των συνολικών πωλήσεων φορητών υπολογιστών τον πρώτο χρόνο, δημιουργώντας έσοδα πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια για την Apple εκείνη την εποχή. Έγινε το notebook της επιλογής για όσους χρειάζονταν υπολογιστή ενώ ταξιδεύουν.

Apple Newton

Το Newton ήταν η πρώτη εισβολή της Apple στον κόσμο των προσωπικών ψηφιακών βοηθών (PDA) με οθόνες αφής. Ήταν επίσης η πρώτη συσκευή της Apple που διέθετε αναγνώριση χειρογράφου — χαρακτηριστικό headliner. Ωστόσο, το χαρακτηριστικό που ξεχώρισε κατέληξε να έχει μεγάλα προβλήματα και σίγουρα δεν ήταν έτοιμο για prime time.

Η Apple άρχισε να αναπτύσσει την πλατφόρμα Newton το 1987 και έστειλε την πρώτη συσκευή Newton το 1993. Παρά τα πέντε χρόνια ανάπτυξης και τα 100 εκατομμύρια δολάρια που επενδύθηκαν στο Newton, το λογισμικό χειρογράφου ήταν μόλις και μετά βίας έτοιμο μέχρι την αποστολή των συσκευών Newton. Συχνά παρερμήνευε χαρακτήρες, κάτι που γελοιοποιήθηκε άσχημα από τα μέσα ενημέρωσης. Στην πραγματικότητα, ήταν τόσο κακό που η γραφική αποτυχία εμφανίστηκε ακόμη και στο επεισόδιο «Lisa on Ice» των Simpsons, όπου το «Beat up Martin» κατέληξε να είναι «Eat up Martha». Αλλά δεν σταμάτησε εκεί – το Newton χλεύασε επίσης ο Garry Trudeau στο κόμικ του, Doonesbury, που συνέκρινε τη συσκευή με ένα ακριβό παιχνίδι που εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό με ένα φτηνό σημειωματάριο. Στο κόμικ, “Catching on?” μεταφράστηκε στο “Egg Freckles”, το οποίο τελικά έγινε μια συμβολική φράση των προβλημάτων της συσκευής.

Αν και το Newton OS 2.0 βελτίωσε την αναγνώριση χειρογράφου, δεν ήταν αρκετό για να συγκεντρώσει ισχυρές πωλήσεις για την Apple, αν και έκανε κάποιες καλές πωλήσεις σε ορισμένες βιομηχανίες, όπως η υγειονομική περίθαλψη. Όταν κυκλοφόρησε ένα ανταγωνιστικό PDA, το Palm Pilot, το Newton είχε ακόμη μικρότερο μερίδιο αγοράς. Μόλις ο Jobs επέστρεψε στην Apple το 1997, το Newton πέθανε ένα χρόνο αργότερα.

Ενώ το Newton ήταν μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της Apple, η Apple έμαθε από αυτό και τελικά βγήκε με ένα από τα πιο επαναστατικά και καινοτόμα προϊόντα όλων των εποχών: το iPhone. Η οθόνη αφής που παρείχε το iPhone ήταν έτοιμη από την αρχή. Οι επεξεργαστές ήταν ένα τεράστιο άλμα από αυτό που είχε αρχικά το Newton. Όλη η τεχνολογία που ήταν διαθέσιμη από τη στιγμή που το iPhone έκανε το ντεμπούτο του, επέτρεψε στο Newton να ζήσει ξανά, αυτή τη φορά με το πρόσχημα του iPhone.

Το Newton ήταν μια αποτυχία, αλλά το καλύτερο iPhone εκτόξευσε την Apple στην απίστευτα ισχυρή εταιρεία που είναι σήμερα.

Apple Pippin

Το 1996, η Apple κυκλοφόρησε μια μικρή κονσόλα παιχνιδιών που ονομάστηκε Pippin, η οποία κατασκευάστηκε από την Bandai. Ήταν το πρώτο άλμα της Apple στην αγορά κονσολών και σκόπευε να κάνει την κονσόλα κάτι περισσότερο από μια απλή πλατφόρμα για παιχνίδια. Το Pippin έτρεχε μια απλοποιημένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος Macintosh, επομένως ήταν ταχύτερο και πιο ισχυρό από άλλες κονσόλες που ήταν διαθέσιμες εκείνη την εποχή.

Ωστόσο, ο λόγος που το Apple Pippin απέτυχε οφειλόταν στην υψηλή τιμή – ήταν περίπου $600. Άλλες κονσόλες εκείνη την εποχή, όπως το Nintendo 64, ήταν μόνο περίπου $200. Το Pippin δεν είχε επίσης μια ποικιλία παιχνιδιών, τα οποία θα μπορούσαν να σχετίζονται με αυτήν την αστρονομικά υψηλή τιμή τότε, η οποία έκανε τα πράγματα πολύ χειρότερα.

Ακόμη και σήμερα, πολλοί άνθρωποι δεν παίρνουν στα σοβαρά την Apple όσον αφορά τα παιχνίδια. Δεν θα δείτε παίκτες να προτείνουν τον Mac σε κάτι σαν υπολογιστή για παιχνίδια, για παράδειγμα. Ωστόσο, η Apple έχει επηρεάσει σημαντικά τη βιομηχανία παιχνιδιών με τη μορφή του iPhone και του iPad, και ακόμη πιο πρόσφατα με το Apple Arcade.

Ενώ τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα υπάρχουν από την εποχή του «χαζού τηλεφώνου», ήταν όλα πολύ βασικά όπως το Snake. Όταν η Apple παρουσίασε το App Store το 2008, τότε ήταν που τα παιχνίδια για κινητά άλλαξαν σχεδόν για πάντα. Οι προγραμματιστές μπορούσαν να δημιουργήσουν πιο προηγμένα παιχνίδια και τελικά, πήραμε απίστευτα δημοφιλείς τίτλους όπως Angry Birds, Temple Run, Candy Crush Saga, Cut the Rope και πολλά άλλα. Τα καλύτερα παιχνίδια iPhone θα κυμαίνονταν από δωρεάν σε επί πληρωμή, αν και μια πρόσφατη αλλαγή έχει μεταφέρει μεγάλο μέρος του παιχνιδιού για κινητά στο πολύ μισητό μοντέλο free-to-play ή “freemium”. Και ενώ πολλά από τα παιχνίδια θα τα απολαμβάνετε καλύτερα σε ένα iPhone, η μεγαλύτερη οθόνη του iPad ήταν επίσης χρήσιμη.

Για να καταπολεμήσει τη μετάβαση στο freemium, η Apple δημιούργησε το Apple Arcade. Αυτή είναι μια συνδρομητική υπηρεσία από την Apple που παρέχει στους συνδρομητές πρόσβαση σε μια ποικίλη συλλογή από premium παιχνίδια που δεν περιέχουν διαφημίσεις ή αγορές εντός εφαρμογής.

Αν και η Apple μπορεί να μην έχει πια μια πραγματική κονσόλα παιχνιδιών, δημιούργησε μια ισχυρή πλατφόρμα παιχνιδιών που ζει με το iPhone και το iPad, και σε κάποιο βαθμό, το Apple TV. Ειδικά όταν βάλει σε αυτή την εξίσωση και την Apple Arcade υπηρεσία.

MobileMe

Το MobileMe κυκλοφόρησε αρχικά το 2000 με διαφορετικό όνομα: iTools, το οποίο διήρκεσε μέχρι το 2002. Μέχρι το 2008, ήταν γνωστό ως .Mac και στη συνέχεια ήταν MobileMe μέχρι το 2011, τελικά αντικαταστάθηκε από αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως iCloud.

Το MobileMe σχεδιάστηκε για να παρέχει στους χρήστες της Apple υπηρεσίες Διαδικτύου. Ως iTools και .Mac, θα έπαιρνε κανείς μια διεύθυνση email @mac.com και ήταν συνδεδεμένη με το υλικό Mac. Μετά το iPhone 3G, έγινε MobileMe και οι υπηρεσίες επεκτάθηκαν σε Mac OS X, iOS και Windows, με αντίστοιχη διεύθυνση email @me.com.

Ωστόσο, το λανσάρισμα του MobileMe το 2008 έγινε ένα από τα πιο κακά λανσαρίσματα στην ιστορία της Apple. Κυκλοφόρησε ταυτόχρονα με το iPhone 3G, το λογισμικό iPhone 2.0 και το App Store. Το MobileMe επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν επαφές, έγγραφα, ημερολόγια, φωτογραφίες και βίντεο και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξ αποστάσεως και να έχουν πρόσβαση σε οτιδήποτε υπάρχει σε συσκευές Apple (και σε Windows μέσω ενός προγράμματος περιήγησης), όλα με $99 το χρόνο. Ωστόσο, αμέσως μετά την κυκλοφορία του, αντιμετώπισε διαλείπουσες διακοπές υπηρεσιών και email και εμφανίστηκαν τεράστιες χρεώσεις προέγκρισης για όσους εγγράφηκαν για δωρεάν δοκιμή.

Ο Jobs σίγουρα δεν ήταν ευχαριστημένος με την καταστροφή του MobileMe. Στην πραγματικότητα, έστειλε ένα email στους υπαλλήλους μιλώντας για την αποτυχία του, συγκέντρωσε την ομάδα του MobileMe στο αμφιθέατρο της Apple και ρώτησε: «Μπορεί κάποιος να μου πει τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνει το MobileMe;» Όταν μερικοί από τους υπαλλήλους άρχισαν να απαντούν, ο Jobs απλώς απάντησε: «Λοιπόν γιατί δεν το κάνει αυτό γαμώ;» Την επόμενη ώρα, ο Jobs προφανώς επέπληξε την ομάδα και τους επέπληξε επειδή κατέστρεψαν τη φήμη της Apple. Τουλάχιστον, έτσι λέει ο θρύλος. Ο επικεφαλής της ομάδας MobileMe απολύθηκε και αντικαταστάθηκε από τον Eddy Cue.

Το MobileMe έζησε μέχρι τα μέσα του 2012, όταν η Apple το έκλεισε εντελώς. Το iCloud, ο διάδοχος του MobileMe, κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2011. Αν και το iCloud δεν είναι τέλειο, ήταν μια τεράστια βελτίωση σε σχέση με το MobileMe. Με το iCloud, οι χρήστες μπορούν να συγχρονίσουν έγγραφα και αρχεία, φωτογραφίες και βίντεο, επαφές, email, ημερολόγια, σημειώσεις, υπενθυμίσεις και άλλα σε πολλές συσκευές. Λειτουργεί επίσης ως μια εξαιρετική μέθοδος δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας για το iPhone ή το iPad σας και το δίκτυο Find My σάς βοηθά να εντοπίσετε χαμένα ή άστοχα στοιχεία που σχετίζονται με το Apple ID σας. Αν και υπάρχουν περιστασιακές διακοπές λειτουργίας με το iCloud, ήταν μια πολύ πιο ομαλή εμπειρία από αυτή που πρόσφερε προηγουμένως το MobileMe.

iPhone 4 και Antennagate

Το iPhone 4 ήταν μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στο iPhone μέχρι σήμερα. Άλλαξε εντελώς τη σχεδίαση, αφαιρώντας τις καμπύλες και προχωρώντας σε επίπεδες άκρες με πλαίσια από ανοξείδωτο χάλυβα αντί για πλαστικό. Επίσης, αύξησε τις προδιαγραφές της κάμερας από 3MP σε 5MP και ειλικρινά λάνσαρε μια ολοκαίνουργια κατηγορία φωτογραφιών για φορητές συσκευές όπως την ξέρουμε.

Αλλά το iPhone 4 είχε επίσης ένα σημαντικό ελάττωμα που ανάγεται στο σχεδιασμό: τα πλαίσια από ανοξείδωτο χάλυβα γύρω από τις άκρες, οι οποίες διπλασιάστηκαν και την κεραία κινητής τηλεφωνίας. Επειδή το εξωτερικό του τηλεφώνου ήταν η κεραία, το κοινό τελικά έμαθε ότι εάν κρατούσατε το τηλέφωνο με έναν συγκεκριμένο τρόπο στο αριστερό χέρι, θα προκαλούσε είτε μείωση είτε πλήρη πτώση του σήματος κινητής τηλεφωνίας. Αυτό ήταν γνωστό ως «λαβή θανάτου».

Η Apple προσπάθησε να υποβαθμίσει αυτό το ελάττωμα, αλλά σίγουρα απέτυχε όταν ο Jobs είπε σε όλους: «Το κρατάτε λάθος». Στην πραγματικότητα, η Apple έκανε ό,τι μπορούσε για να αποτρέψει την παραδοχή ότι το υλικό ήταν ελαττωματικό. Προσπάθησε μάλιστα να το περάσει ως πρόβλημα λογισμικού, υποστηρίζοντας ότι ένας τύπος που χρησιμοποιήθηκε για τον υπολογισμό των ράβδων ισχύος σήματος ήταν ελαττωματικός και θα διορθωθεί σε μια ενημέρωση λογισμικού. Μετά από πολλές προσπάθειες να καλύψει το πραγματικό πρόβλημα, ο Jobs διοργάνωσε μια συνέντευξη Τύπου την τελευταία στιγμή και παραδέχτηκε ότι ήταν πράγματι ένα θέμα υλικού.

Στη συνέχεια, ο Jobs πρόσφερε στους πελάτες του iPhone 4 μια δωρεάν θήκη για να μετριάσει το πρόβλημα – καθώς η θήκη εμποδίζει το ανθρώπινο δέρμα να αγγίξει την κεραία από ανοξείδωτο χάλυβα και έτσι να παρεμβαίνει στο σήμα – ή μια επιστροφή χρημάτων για όσους είχαν ήδη αγοράσει μια θήκη. Δύο χρόνια αργότερα, η Apple διευθέτησε μια ομαδική αγωγή για το λεγόμενο αυτό Antennagate, η οποία επέτρεπε σε όποιον αγόραζε ένα iPhone 4 να επιλέξει μια δωρεάν θήκη ή να πάρει $15 σε μετρητά.

Από το iPhone 4 και το Antennagate, η Apple έχει κάνει τροποποιήσεις στην τοποθέτηση και το σχεδιασμό της κεραίας για να αποτρέψει ένα άλλο σκάνδαλο που σχετίζεται με την κεραία. Παρά το γεγονός ότι εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε πλαίσια από ανοξείδωτο χάλυβα σε επίπεδες άκρες, απλά δεν ακούτε ότι το iPhone 13 Pro έχει τέτοιο πρόβλημα σήματος.

iPad 3

Το iPad 3 είναι μια μοναδική περίπτωση αποτυχίας στην πιο πρόσφατη ιστορία. Ονομάστηκε από την Apple ως «το νέο iPad», το iPad 3 ήταν το πρώτο iPad που ήρθε με οθόνη Retina, η οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο iPhone 4. Άλλα χαρακτηριστικά του iPad 3 περιλάμβαναν το τσιπ A5X με επεξεργαστή γραφικών τετραπλού πυρήνα, Κάμερα 5MP, εγγραφή βίντεο HD 1080p, φωνητική υπαγόρευση, LTE και πολλά άλλα.

Γιατί όμως το iPad 3 απέτυχε; Λοιπόν, μετά από μόλις επτά μήνες (221 ημέρες) κυκλοφορίας, η Apple αποφάσισε να το διακόψει και να κυκλοφορήσει το iPad 4. Αυτή είναι η μικρότερη διάρκεια ζωής από οποιοδήποτε προϊόν και εξόργισε πολλούς ανθρώπους που πήραν το iPad 3. Και όπως μάθαμε μόλις εμφανίστηκε το iPad 4, το τσιπ A5X δεν ήταν αρκετό για να τροφοδοτήσει την οθόνη Retina — η συνολική απόδοση υποχώρησε επειδή χρησιμοποιούσε ένα τσιπ προηγούμενης γενιάς και ήταν επίσης πολύ ζεστό κατά τη χρήση. Το iPad 3 είναι επίσης το τελευταίο iPad που χρησιμοποιεί την υποδοχή σύνδεσης 30 ακίδων, καθώς το iPad 4 μετακόμισε στο Lightning.

Το iPad 3 είναι καλύτερο να ξεχαστεί, αλλά η Apple διόρθωσε το πρόβλημα περνώντας τουλάχιστον έναν ολόκληρο χρόνο ή περισσότερο μεταξύ των αναβαθμίσεων του iPad. Τελικά, πότε ήταν η τελευταία φορά που η Apple κυκλοφόρησε ένα iPad που δεν άντεξε ούτε ένα χρόνο πριν κυκλοφορήσει το επόμενο μοντέλο; Ξεκίνησε και τελείωσε με το iPad 3, το οποίο ειλικρινά ήταν απλώς ένα βιαστικό προϊόν συνολικά.

Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι αυτή τη στιγμή, η Apple έχει χωρίσει στην τρέχουσα καλύτερη σειρά iPad όσον αφορά τις θύρες φόρτισης. Προς το παρόν, το μόνο iPad που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί Lightning είναι το iPad βασικού επιπέδου. Η υπόλοιπη σειρά, που είναι το iPad mini 6, το iPad Air 5 και το iPad Pro (11 ιντσών και 12,9 ιντσών), χρησιμοποιούν όλα USB-C. Ίσως το επόμενο βασικό iPad να μεταβεί σε USB-C, αλλά θα πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε.

Apple Maps στην iOS 6

Όταν η Apple κυκλοφόρησε το αρχικό iPhone, χρησιμοποίησε τους Χάρτες Google στην εφαρμογή Χάρτες. Αυτό ήταν πίσω στην εποχή που η Apple και η Google θεωρούνταν ακόμα στενοί σύμμαχοι — παλιές καλές εποχές. Ένα άλλο διασκεδαστικό στοιχείο είναι ότι η απόφαση της Apple να χρησιμοποιήσει τους Χάρτες Google ήταν μια απόφαση της τελευταίας στιγμής, καθώς ο Jobs την πρόσθεσε μόλις εβδομάδες πριν από την αποκάλυψη του iPhone. Γιατί το συμπεριέλαβε, εκτός από το γεγονός ότι η Google ήταν βασικός συνεργάτης τότε; Ο Jobs πίστευε ότι οι Χάρτες Google θα ήταν μια εξαιρετική επίδειξη για την τεχνολογία πολλαπλής αφής του iPhone, και σίγουρα ήταν. Στην πραγματικότητα, ο Jobs χρησιμοποίησε την επίδειξη των Χαρτών Google για να κάνει τη διάσημη κλήση φάρσας στα Starbucks κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας του MacWorld.

Αλλά το 2012, η ​​Apple κυκλοφόρησε το iOS 6, το οποίο είναι γνωστό ως η έκδοση του iOS που απέρριψε τους Χάρτες Google. Αντίθετα, η Apple αντικατέστησε τους Χάρτες Google με τα δικά της δεδομένα χαρτών, που ονομάζονται απλά Χάρτες της Apple, και ήταν μια από τις πιο κακές εκδόσεις στην πρόσφατη ιστορία της Apple. Η αλήθεια είναι ότι η Google είχε ένα χρόνο στη σύμβασή της με την Apple για να είναι τα προεπιλεγμένα δεδομένα Χαρτών, αλλά η Google δεν ήταν πρόθυμη να προσθέσει αναλυτική πλοήγηση για το iPhone, που ήθελε να έχει η Apple. Έτσι, η λύση της Apple ήταν να απαλλαγεί από την Google και να βρει τη δική της εσωτερική λύση για τους Χάρτες, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα το φιάσκο των Χαρτών iOS 6.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τους Χάρτες στο iOS ήταν η ακρίβεια. Για να λειτουργήσει μια εφαρμογή χαρτών, πρέπει να είναι ακριβής. Οι πρώτοι χρήστες των Χαρτών της Apple ανέφεραν ζητήματα όπως οι οδηγίες που τους οδηγούσαν σε λάθος δρόμο και κτίρια, δρόμοι και ποτάμια που έλειπαν ή απλώς σε εντελώς λάθος τοποθεσίες. Υπήρχαν επίσης ολόκληρες πόλεις και ορόσημα που απλά δεν φαινόταν να υπάρχουν καθόλου ή δεν είχαν λεπτομέρειες. Με όλα αυτά τα ζητήματα, η πρώτη επανάληψη των Χαρτών της Apple ήταν κυριολεκτικά άχρηστη και γρήγορα έγινε αστείο.

Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, εκείνη την εποχή, η Google δεν υπέβαλε μια αυτόνομη εφαρμογή Χάρτες Google στο App Store, επομένως οι χρήστες δεν είχαν πραγματικά μια εναλλακτική εφαρμογή χαρτών εάν απογοητεύονταν πολύ συχνά από τους Χάρτες της Apple. Ήταν τόσο κακό που η ικανοποίηση των πελατών μειώθηκε από το iOS 5 στο iOS 6.

Ευτυχώς, η Apple έχει βελτιώσει τους Χάρτες της Apple από τότε σε κάθε επανάληψη του iOS και σήμερα είναι ειλικρινά αρκετά καλή και χρηστική εφαρμογή ως επί το πλείστον.

The butterfly keyboard

Μια από τις πιο φρέσκες αποτυχίες της Apple έχει τη μορφή του πληκτρολογίου πεταλούδας που έκανε το ντεμπούτο του στα νέα MacBooks το 2015. Πριν από το πληκτρολόγιο πεταλούδα, η Apple χρησιμοποιούσε τον διακόπτη ψαλιδιού στα MacBook από το 2012. Ο λόγος που η Apple άλλαξε τους διακόπτες ψαλιδιού ήταν επειδή η Apple ήθελε ένα πιο λεπτό πληκτρολόγιο για πιο λεπτά MacBook (γνωστή και ως η εποχή του Jony Ive). Οι διακόπτες πεταλούδας ήταν ένας μονοκόμματος διακόπτης που έμοιαζε με τα φτερά μιας πεταλούδας – όταν πιέζονταν, οι πλευρές συμπιέζονταν προς τα κάτω σε σχήμα V ή U.

Ωστόσο, η Apple διαφήμισε επίσης τον σχεδιασμό του διακόπτη πεταλούδας ως πιο σταθερό λόγω του τρόπου με τον οποίο ο μηχανισμός «κατανέμει ομοιόμορφα οποιαδήποτε πίεση ασκείται από το πάτημα του δακτύλου». Αν και αυτό μπορεί να ισχύει, ο διακόπτης πεταλούδας είχε επίσης λιγότερη διαδρομή από τον διακόπτη ψαλιδιού, πράγμα που σημαίνει λιγότερο σφίξιμο και κίνηση, αλλά περισσότερο χώρο για τη συσσώρευση σκόνης και όχι μόνο. Όλα τα σωματίδια που συγκεντρώθηκαν στον διακόπτη πεταλούδας κατέληξαν να αχρηστεύουν τον μηχανισμό, οδηγώντας σε μυριάδες προβλήματα. Τα πλήκτρα κατέληξαν να κολλήσουν, να επαναλαμβάνουν χαρακτήρες ή απλά να μην λειτουργούν καθόλου.

Αυτά τα ζητήματα οδήγησαν το πληκτρολόγιο πεταλούδα να είναι ένα από τα πιο μισητά χαρακτηριστικά στα πρόσφατα MacBook. Θα δυσκολευτείτε να βρείτε κάποιον με MacBook με τέτοιο πληκτρολόγιο που δεν είχε κάποιο πρόβλημα κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της χρήσης του. Υπήρχε ένα τεράστιο πρόγραμμα ανάκλησης για τα πληκτρολόγια λόγω τόσων παραπόνων.

Μετά την αποχώρηση του Jony Ive από την Apple το 2019, η Apple κυκλοφόρησε νέα μοντέλα MacBook με ένα «επανασχεδιασμένο» Magic Keyboard που επέστρεψε στον μηχανισμό του διακόπτη ψαλιδιού από το 2012. Οι μηχανισμοί διακόπτη ψαλιδιού είναι διακόπτες δύο τεμαχίων που αλληλοσυνδέονται σε σχήμα «Χ» , και μόλις πιεστούν προς τα κάτω, κλείνουν μεταξύ τους σαν ψαλίδι. Υπάρχει λιγότερη διαδρομή σε έναν διακόπτη ψαλιδιού σε σύγκριση με κάτι σαν μηχανικό πληκτρολόγιο, αλλά έχει μεγαλύτερη διαδρομή από το πληκτρολόγιο πεταλούδας λόγω του μεγαλύτερου χώρου όταν συμπιέζεται.

Ακολουθήστε το AppleWorldHellas στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το AppleWorldHellas στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://appleworldhellas.com/feed. Ακολουθήστε επίσης το AppleWorldHellas.com σε FacebookTwitterInstagram, και YouTube


Πηγή

Πηγή TechWar.GR

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.